کانفیگ زویپتر برای برقرای تماس در بستر اینترنت

دسته‌بندی نشده
0
5/5 - (1 امتیاز)

زویپر مانند آسیاتل، 3cx و… یک سافت فون برای برقرای تماس در بستر اینترنت است پارس ویپ علاوه بر قابلیت ارائه تلفن ثابت اینترنتی قابلیت برقراری تماس بدون نیاز به اینترنت را نیز در اختیار شما قرار می دهد و در صورتی که شما اینترنت نداشته باشید تماس های مشتریان شما به موبایل یا تلفن ثابت شما دایورت می شود. اگر شما تلفن ثابت اینترنتی ندارید برای خرید تلفن ثابت مجازی همین الان با شماره 71333036-021 تماس بگیرید.

در این صفحه راهنمای انجام تنظیمات زویپر برای برقراری تماس از خطوط تلفن ابری آسیاتک آموزش داده می شود تا بتوانید از طریق سافت فون زویپر به مکالمات خود با مشتریانتان پاسخ دهید. اگر میخواهید در مورد سافت فون ها اطلاعات بیشتری داشته باشید و با نرم افزار های سافت فون بیشتری اشنا شوید مقاله سافت فون چیست را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که سافت فون زویپر را می توانید برای اندروید، ios و کامیپوتر دانلود کرده و از طریق سافت فون دلخواه نسبت به پاسخگویی تماس به مشتریان اقدام نمایید در این مقاله تصاویر برای کانفیگ زویپر در اندروید تهیه شده است.

 

دانلود سافت فون زویپر

سافت فون زویپر در دو نسخه زویپر لایت و زویپر پرمیوم ارائه می شود که تفاوت اصلی این دو نسخه از سافت فون زویپر برای تبلیغات در زویپر لایت است

 

تنظیمات برقرای تماس زویپر برای تلفن ابری

بعد از خرید سرویس دفتر کار مجازی و فعال سازی تلفن ابری نام کاربری و رمز در اختیار شما قرار داده می شود که شما میتوانید از طریق این نام کاربری و رمز نسبت به فعال سازی و تماس اینترنتی از طریق سافت فون اقدام نمایید.

برای کانفیگ زویپتر می بایست اطلاعات زیر را وارد نمایید.

نام کاربری: 2191011111

رمز: x

Host:voice.asiatech.ir

بعد از نصب نرم افزار زویپر مراحل را طبق شماره تصاویر طی نمایید.

 

در تصویر شماره 1 دکمه Agree & Continue  را بزنید.

در تصویر شماره 2 روی skip کلیک کنید.

 

تصویر شماره 3: بعد از کلیک در دکمه skip به این صفحه هدایت می شوید که می بایست تنظیمات تلفن ابری را تکمیل کنید

برای تکمیل نام کاربری و رمز می بایست به روش زیر اقدام نمایید فرض کنید تلفن شما 02191011111 باشد بنابراین در بخش نام کاربری 2191011111@voice.asiatehc.ir (مانند تصویر) وارد کنید و رمز را نیز همان رمز اعلام شده از سمت آسیاتک که بعد از خرید سرویس تلفن ابری به شما داده می شود وارد نموده و در نهایت روی دکمه create an account کلیک نمایید.

 

 

در تصویر شماره 5 ادرس سرور یعنی voice.asiatech.ir را وارد نموده و روی دکمه next کلیک کنید.

در تصویر شماره 6 روی دکمه skip کلیک نمایید.

 

 

گزینه sip dup را انتخاب نموده و روی دکمه finish کلیک کنید، دقت داشته باشید که باید این گزینه مانند تصویر باید برای شما سبز باشد.

جهت چک کردن و یا تغییرات می توانید مراحل زیر را طی نمایید.

وارد منو Setting نرم افزار زویپر شوید و قسمت Account را انتخاب نمایید. اکانت موجود را انتخاب نمایید تا اطلاعات تکمیلی برای شما نشان داده شود .

 

 

تبریک، کانفیگ تنظیمات تلفن اینترنتی شما انجام شد و از این پس مکالمات خود را می توانید در بستر اینترنت با سافت فون زویپر انجام دهید، دقت داشته باشید که برای استفاده از زویپر حتما می بایست اینترنت شما اسیاتک باشد.

 

[vc_wp_text][/vc_wp_text]

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات پربازدید و محبوب