دفتر کار مجازی چیست؟

دفتر کار مجازی
0
4.7/5 - (16 امتیاز)

دفتر کار مجازی این روزها واژه ای اشنا است، بعد از شیوع کرونا اکثر شرکت ها تمهدات و نرم افزارهای دورکاری را توسعه دادند، یکی از نرم افزارهای کاربری برای دورکاری استفاده از دفتر کار مجازی است که امکان برقراری ارتباط با مشتری را در چهارچوب سازمانی فراهم می کند.

با استفاده از دفتر کار مجازی شما می توانید در قالب یک شرکت بسیار معتبر به صورت دورکار فعالیت کنید اما فعالیت منسجم و یک پارچه ای داشته باشید، زیرا با استفاده از خط تلفن ثابت مجازی مشتری می تواند با شرکت شما تماس بگیرد و تماس ها به کارشناس و مسئوله مربوطه متصل شود، تمامی گزارشات تماس ها مانند مدت زمان مکالمه، زمان شروع مکالمه، میزان رضایت مخاطب از نحوه پاسخگویی اپراتور، مدت زمان مکالمه، صدای ضبط شده مکالمات کارشناسان با مشتری و… دسترسی داشته باشد.

دفتر کار مجازی نسل جدید دفترکار است که به شما اجازه فعالیت به صورت رسمی می دهد و می توانید سیستم هایی مانند تلفن گویا مجازی، سانترال مجازی و… بدون اجاره دفتر، خرید خط تلفن سیپ ترانک، راه اندازی زیر ساخت شبکه تلفن سانترال داشته باشید و بدون نیاز به خرید تجهیزات ویپ از قابلیت تلفن گویا استفاده نمایید.

با خرید سرویس دفتر کار مجازی یک پرتال و پنل کاربری در اختیار شما قرار داده می شود و شما می توانید در پنل کاربری خود صدای تلفن گویا (ivr)، داخلی های مورد نظر ، صف مکالمات و… را تنظیم کنید تا بعد از تماس مشتری با شماره شرکت شما این تماس به فرد مورد نظر متصل شود. پارس ویپ ارائه دهنده خطوط تلفن ابری برای دفتر کار مجازی خط تلفن ثابت با پیش شماره 9 تهران یا سایر استان ها را برای استفاده در دفتر کار مجازی در اختیار شما قرار می دهد.

تماس های مشتریان شما از طریق دفتر کار مجازی به 2 صورت به کارشناس مربوطه برای پاسخگویی متصل می شود، در صورتی که کارشناس شما به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند تماس ها را در بستر اینترنت از طریق تلفن ثابت اینترنتی پاسخ دهد و در صورتی که کارشناس شما به اینترنت دسترسی نداشته باشد تماس ها در به شماره موبایل یا شماره تلقن ثابت کارشناس شما دایورت می شود.

سرویس دفتر کار مجازی قابلیت واگذاری تلفن ثابت با پیش شماره های استان های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از سرویس دفتر کار مجازی برای تلفن ثابت مجازی با پیش شماره تهران، تلفن ثابت مجازی با پیش شماره اصفهان، تلفن ثابت مجازی با پیش شماره مشهد و… داشته باشید.

سرویس دفتر کار مجازی پارس ویپ در دو نوع سرویس ارائه می شود

سرویس تلفن ابری در دو سرویس ارائه می شود
سرویس پایه : پرداخت 200 هزار تومان (یک مرتبه) قابلیت تماس ورودی بدون اینترنت و قابلیت برقراری تماس ورودی و تماس خروجی در صورتی که اینترنت اسیاتک داشته باشید.

سرویس حرفه ای (200 هزار تومان یک مرتبه) + هزینه ماهیانه 99 هزار تومان، در این سرویس قابلیت تماس ورودی و تماس خروجی با تلفن مجازی وجود دارد، تلفن گویا، سانترال مجازی، فکس اینترنتی و…

بنابراین در صورتی که نیاز به تماس خروجی با شماره تلفن ثابت مجازی ندارید با یک مرتبه پرداخت و خرید خط تلفن ثابت ابری می توانید از قابلیت تماس ورودی برای دفتر کار مجازی استفاده نمایید اما در صورتی که نیاز به تماس خروجی بدون اینترنت با شماره مجازی یا تلفن گویا مجازی و سانترال مجازی را دارید می بایست ماهیانه 99 هزار تومان بابت اجاره دفتر کار مجازی پرداخت نمایید.

برای خرید سرویس دفتر کار مجازی با شماره 71333036-021 تماس بگیرید همکاران ما به سوالات شما در خصوص اجاره دفتر کار مجازی با صبر و حوصله پاسخ می دهند.

 

[vc_wp_text][/vc_wp_text]

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات پربازدید و محبوب