تماس خروجی با شماره تلفن ثابت مجازی

تلفن ثابت
0
5/5 - (1 امتیاز)

برقراری تماس خروجی بدون نیاز به اینترنت یکی از مهمترین ویژگی هایی است که می بایست هر دفتر کار مجازی این قابلیت را داشته باشد اما متاسفانه اکثر شرکت های ارائه دهنده خدمات مجازی امکان برقراری تماس خروجی را در اختیار کاربرانشان قرار نمی دهند و مشکل زمانی آغاز می شود که شما بخاطر دورکاری از سیستم دفتر کار مجازی استفاده می کنید، قصد دارید با مشتریان خود تماس بگیرید در این حالت چون اکثر شرکت های ارائه دهنده دفتر کار مجازی قابلیت برقراری تماس خروجی را در اختیار شما قرار نمی دهند یا مجبور هستید با موبایل خودتان تماس بگیرید که  برقراری تماس با شماره موبایل جلوه رسمی و جالبی ندارد یا اینکه با تلفن ثابت منزل با مشتری تماس بگیرید که باعث می شود تلفن شخصی منزل شما در اختیار مشتریان شرکت قرار بگیرد.

شرکت پارس ویپ ارائه دهنده خطوط تلفن ثابت مجازی این مشکل را برطرف کرده است و امکان برقراری تماس خروجی از طریق خط تلفن ثابت مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهند، مشتریان شرکت پارس ویپ به 2 صورت می توانند از طریق خط تلقن ثابت شرکت تماس خروجی داشته باشند.

  • برقراری تماس خروجی از خط تلفن ثابت مجازی بدون اینترنت
  • براقرای تماس خروجی از خط تلفن ثابت مجازی با اینترنت آسیاتک

 

تماس خروجی بدون نیاز به اینترنت از طریق خط تلفن ثابت مجازی

در این حالت بعد از خرید سرویس دفتر کار مجازی یک پنل در اختیار شما قرار می گیرد و یک کد دستوری مطابق تصویر زیر اختیار شما قرار داده می شود و شما با شماره شرکت خودتان تماس میگیرید کد دستوری و رمز را وارد می کنید و می توانید از تلفن ثابت مجازی تماس خروجی داشته باشید، در این حالت نیازی به اینترنت نمی باشد.

تلفن ثابت مجازی

تماس خروجی از طریق تلفن اینترنتی با اینترنت آسیاتک

در این حالت شما می توانید از طریق سافت قون هایی مانند آسیاتل، زویپر یا با ip phone و… در بستر اینترنت اسیاتک تماس خروجی برقرار کنید برای برقرای تماس خروجی از طریق اینترنت اسیاتک با شماره مجازی مقاله نحوه کانفیگ آسیاتل برای برقرای تماس تلفن ابری یا مقاله نحوه کانفیگ زویپتر برای براقرای تماس در بستر اینترنت را مطالعه نمایید.

 

بنابراین با خرید تلفن ثابت ابری از شرکت پارس ویپ شما می توانید علاوه بر تماس ورودی، سانترال مجازی، تلفن گویا تماس خروجی نیز داشته باشید و با شماره شرکت خود با مشتریان تماس بگیرید. برای خرید سرویس تلفن ابری با ما تماس بگیرید، مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم با شماره 71333036-021 تماس بگیرید.

 

[vc_wp_text][/vc_wp_text]

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات پربازدید و محبوب