راه اندازی آسیاتل برای برقرای تماس با تلفن ابری

ویپ
0
Rate this post

برای برقراری تماس ورودی و تماس خروجی از طریق سرویس دفتر کار مجازی در بستر اینترنت آسیاتک می توانید از سافت فون اسیاتل استفاده نمایید. برای استفاده از این نرم افزار می بایست شما سرویس تلفن ثابت مجازی را از سایت پارس ویپ تهیه کرده باشید. (در صورتی که هنوز تلفن ثابت اینترنتی را تهیه نکرده اید با شماره 71333036-021 تماس بگیرید)

بعد از خرید سرویس دفتر کار مجازی و فعال سازی تلفن ثابت ابری به شما مشخصات زیر ارائه می شود که با انجام تنظیمات می توانید در بستر اینترنت از طریق تلفن اینترنتی آسیاتل تماس ورودی و تماس خروجی داشته باشید. دقت داشته باشید که برای استفاده از سرویس دفتر کار پارس ویپ لزوما نیازی به اینترنت نیست و در صورتی که اینترنت نداشته باشید تماس ها به موبایل شما دایورت می شود و حتی می توانید بدون اینترنت تماس خروجی نیز برقرار کنید برای برقراری تماس خروجی از طریق تلفن ثابت مجازی بدون اینترنت صفحه “راهنمای برقرای تماس خروجی بدون اینترنت از تلفن ثابت مجازی”  را ملاحظه نمایید.

 

راهنمای کانفیگ و تنظیمات آسیاتل

بعد از دریافت مشخصات طبق زیر میتوانید در سافت فون آسیاتل اطلاعات Host,User,Password را در تنظیمات وارد کرده و از سافت فون آسیاتل استفاده نمایید.

برای مثال:
User:2191011111
Password:123456789

بعد از نصب نرم افزار سافت فون آسیاتل مراحل را طبق شماره تصاویر طی نمایید.

 

 

تصویر شماره 1: اولین تصویری که بعد از نصب و بازکردن صفحه سافت فون آسیاتل مشاهده می کنید.

تصویر شماره 2: در این تصویر باید نام کاربری و رمز ورود را که بعد از خرید سرویس تلفن ابری در اختیار شما قرار داده شده است وارد نمایید.

 

 

 

با کلیک روی گزینه sign in در صفحه بعد نرم افزار دانلود موارد لازمه را انجام می دهد و سپس می بایست دسترسی به میکروفن، دفترچه تلفن و… را برای سافت فون اسیاتل فعال کنید تا بتوانید مخاطبین خود را در نرم افزار اسیاتل مشاهده کنید و همچنین بتوانید از طریق نرم افزار با مخاطبین خود صحبت نمایید.

 

 

در تصویر 5 برای فعال سازی سافت فون اسیاتل روی asiatel کلیک کنید

در تصویر 6 در صورتی که تنظیمات را صحیح انجام داده باشید registering به registered تغییر میکند حالا می توانید از قابلیت تماس ورودی و تماس خروجی تلفن ثابت مجازی در بستر اینترنت استفاده نمایید.

[vc_wp_text][/vc_wp_text]

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات پربازدید و محبوب