تلفن گویا چیست؟

تلفن گویا چیست
دسته‌بندی نشده
0
5/5 - (1 امتیاز)

همه ما با آن صدای دوست داشتنی که به ما می گوید “برای فروش عدد 1” را شماره گیری کنید، آشنا هستیم اما بسیاری از مدیران، کارآفرینان و مدیران عامل ارزش این ابزار ساده را برای شرکت خود درک نمی کنند. در این مقاله، ما توضیح می دهیم که نرم افزار تلفن گویا چیست و چگونه می تواند به رضایت مشتری شما کمک کند.

تلفن گویا مجازی چیست؟

تلفن گویا مجازی یک پلتفرم پشتیبانی است که تماس های ورودی مشتریان شما را به خطوطی که شما تنظیم می کنید انتقال می دهد. این کار ساده و موثر به طور قابل توجهی باعث کاهش هزینه ها و افزایش کارایی هر شرکتی می شود.
این روزها بازدهی بالا و کاهش هزینه حرف اول را در مدیریت کسب و کار می زند. مردم با افرادی کار می کنند که بتوانند اعتماد آن ها را جلب کنند و از ارتباط با آن ها لذت ببرند. فرقی نمی کند کسب و کار شما کوچک است یا بزرگ این قانون مهم برای همه کسب و کارها صادق است. برای اینکه بتوانید این تاثیر مهم را روی مخاطب خود بگذارید، باید بتوانید هر روز هفته پاسخگو تماس ها باشید و یک ارتباط خوب و حرفه ای با آن ها برقرار کنید. تا همین چندسال پیش برای راه اندازی یک کسب و کار جدید مجبور بودیم کلی هزینه کنیم مانند اجاره دفتر، خرید خط تلفن و دستگاه های پرهزینه و پیچیده سانترال و خیلی چیزهای دیگر که هزینه راه اندازی آن ها در ابتدای کار بسیار بالا بود. اگر هم نمیخواستیم هزینه سانترال و خرید خط تلفن ثابت را بپردازیم مجبور بودیم شماره موبایلمان را به مشتری ها بدهیم و با اینکار علاوه بر اینکه خیلی از تماس های مهم را به دلیل مشغول بودن خط از دست می دادیم، باعث می شد اعتبار حرفه ای ما خدشه دار شود. اما الان پارس ویپ با ارائه تلفن ثابت مجازی این مشکل را برطرف کرده است.

خط ثابت تلفن اینترنتی

تلفن ثابت اینترنتی تهران

مهم نیست در کدام شهر هستید یک روزه می توانید صاحب دفتر کار در تهران شوید. بدون نیاز به دفتر کار با خرید یک خط ثابت دائمی که مالکیت آن دائمی نیز برای شما می باشد می توانید صاحب یک خط ثابت با پیش شماره تهران شوید. علاوه بر داشتن خط تلفن ثابت تهران می توانید از امکانات یک سانترال حرفه ای و حتی فکس اینترنتی و صندوق صوتی بهره مند شوید. هر کجا که باشید تماس های شما بر روی شماره اعلام شده توسط شما دایورت می شود و می توانید به راحتی و بدون دغدغه تماس های خود را پاسخ دهید. با پنل مدیریتی پارس ویپ بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی و یا نصب نرم افزار می توانید به راحتی پیام تلفن گویا خود را تنظیم کنید و هر تعداد داخلی و منو که می خواهید تعریف کنید. حتی اگر زمانی در دسترس نبودید تماس ها را به همکاران خود وصل کنید و یا تماس ها را روی صندوق صوتی انتقال دهید. با راه اندازی تلفن گویا یک دفتر کار مجازی همیشه همراه شماست و یک وجهه حرفه ای به کسب و کار خود داده اید. فقط کافی است در سایت پارس ویپ ثبت نام کنید و خط ثابت با پیش شماره دلخواه خود را خریداری کنید و به راحتی تلفن گویا مجازی خود را فعال کنید.

سناریو تلفن گویا به چه صورت است

در سناریوی شرکتی که از تلفن گویا استفاده می کند، ابتدا تماس گیرنده با تلفن گویا مورد استقبال قرار می گیرند. بعد از سلام و احوالپرسی از آنها خواسته می شود که یک سری دستورالعمل ها را انتخاب کنند (مثلاً برای ارتباط با واحد فروش عدد 1 را شماره گیری کنید ) براساس دکمه ای که فشار داده اند، تماس گیرنده به مناسب‌ترین پشتیبان هدایت می شود. اگر هنگام تماس تماس گیرنده با شرکت، همه اپراتورها مشغول باشند، تماس گیرنده در صف منتظر می ماند.

سرویس تلفن گویا مجازی چه امکاناتی به ما می دهد

• پیام خوش آمد گویی برای مشتری

زمانی که مشتری با شرکت شما تماس می گیرد می توانید پیامک خوش آمد گویی و تشکر از تماس مشتری را پخش کنید و بعد از آن مشتری با توجه به کار خود داخلی مورد نظر را شماره گیری کند.

با تلفن گویا مجازی پارس ویپ حرفه ای بودن ساده است

• اطلاعات تماس گیرندگان خود را جمع آوری کنید

علاوه بر اینکه با استفاده از تلفن گویا می توانید شماره تماس مشتریان خود را جمع آوری کنید، این امکان وجود دارد که بتوانید اطلاعات تماس مشتریان مهم خود را ذخیره کنید و زمانی که مشتری شما تماس می گیرد به صورت خودکار به داخلی مورد نظر هدایت شود.
برای مثال زمانی که نمایندگان شما در شهرهای مختلف تماس می گیرند به صورت خودکار به واحد نمایندگان وصل شود.

• پشتیبانی مشتری را خودکار کنید

این قابلیت وجود دارد که مشتری بدون وصل شدن به اپراتور، پیغام صوتی خود را بگذارد و کارشناسان شما در اسرع وقت و با توجه به نیاز مشتری با آن تماس بگیرند.
با تلفن گویا پارس ویپ پشتیبانی به مشتریان ساده شده است.

  •  تماس ها را براساس ارزش اولویت بندی کنید

تلفن گویا به شما این امکان را می دهد که تماس ها را براساس ارزش تماس گیرنده در اولویت قرار دهید. هنگامی که مشتری مهمی تماس می گیرد، تلفن گویا به صورت خودکار آن مشتری را به پشتیبانی که صلاحیت بیشتری برای پاسخگویی به نیازهای آن دارد هدایت می کند. اگر همه پشتیبان های شما مشغول باشند، مشتریان مهم به اول صف انتظار هدایت می شوند. تیم شما هرگز مشتری با ارزش بالا را به دلیل خدمات به مشتری های دیگر یا کند بودن زمان پاسخ از دست نمی دهد.
با حجم زیاد تماس رشد کنید
سیستم های تلفن گویا به شرکت ها این امکان را می دهد تا به راحتی از پس تماس های زیاد برآیند. تماس گیرندگان به طور خودکار به پشتیبان یا بخشی که توانایی تأمین نیازهای آنها را دارد، منتقل می شوند یا وقتی همه اپراتورها مشغول هستند در صف منتظر می مانند.
چهره شرکت خود را بهبود ببخشید
استارتاپ ها و شرکت های کوچکتر می توانند از تلفن گویا استفاده کنند تا به نظر برسد شرکت آنها بزرگتر از حد واقعی است. اگر فقط چند نفر در شرکت خود هستید، می توانید دستورالعمل های تلفن گویا را تنظیم کنید که به تماس گیرندگان اجازه می دهد تا با فروش، پشتیبانی ، بازاریابی یا پشتیبانی فنی و غیره صحبت کنند. در واقع تیم شما به همه تماس ها پاسخ می دهد. مشتریان شما با استفاده از تلفن گویا تحت تأثیر حرفه ای بودن شرکت شما قرار می گیرند.

  • انتقال تماس به اپراتور مناسب

تلفن گویا به طور قابل توجهی ارتباط درست در تماس اول را افزایش می دهد زیرا تماس گیرندگان همیشه به شخصی که توانایی پاسخگویی به نیازهای آنها را دارد، هدایت می شوند. پشتیبانی که تماس را دریافت می کند، صلاحیت بیشتری برای پاسخ به سوال تماس گیرنده را دارد و احتمال انتقال تماس دوباره به پشتیبان دیگر را کمتر خواهد کرد.

  • افزایش بهره وری خدمات مشتری

پشتیبان هایی که در شرکتی که از تلفن گویا استفاده می کند کار می کنند در حل مشکلات خاص و تأمین نیازهای خاص مشتریانی که تماس آن ها به خط پشتیبان مورد نظر اختصاص داده می شود، تبحر بیشتری دارند و نتیجه افزایش بهره وری خدمات مشتری است.

  • کاهش هزینه های عملیاتی

سیستم های تلفن گویا جایگزین یک پذیرنده یا یک اپراتور خدمات مشتری می شود که به تماس ها پاسخ می دهد و تماس ها را به پشتیبان ها هدایت می کند. تلفن گویا همچنین بسیار مقرون به صرفه است، کارایی را افزایش می دهند و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند، بنابراین بازگشت سرمایه بسیار زیاد است.

  • افزایش رضایت مشتری

استفاده از تلفن گویا آنقدر آسان و قابل اعتماد است که بالاترین سطح رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

  • اتصال تلفن گویا مجازی به سامانه پیامک

زمانی که شما از تلفن گویا مجازی پارس ویپ استفاده می کنید این قابلیت وجود دارد که بتوانید سانترال مجازی خود را به پنل اس ام اس متصل کنید تا بعد از قطع تماس، پیامکی با مضمون تشکر از تماس به مشتری ارسال شود.

مزایای استفاده از تلفن گویا در بالا عنوان شد و از آنجایی که هزینه های مربوطه نسبتاً کم است. بنابراین استفاده از تلفن گویا یک سرمایه گذاری منطقی با بازگشت سرمایه بزرگ است.

در صورت هر گونه سوال می توانید با شرکت پارس ویپ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

[vc_wp_text][/vc_wp_text]

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات پربازدید و محبوب