خط تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن ثابت اینترنتی 021
0
5/5 - (1 امتیاز)

پیشرفت تکنولوژی با ارائه ی خطوط تلفن اینترنتی به کسب و کار هایی که  به طور منظم با مشتری ارتباط تلفنی دارند، کمک زیادی کرده است، چرا که این کسب و کار ها با بهره گیری از خطوط تلفن اینترنتی می توانند چندین تماس را به صورت همزمان مدیریت کنند، به گونه ای که هیچ گیرنده ای پشت خط تلفن منتظر نماند و تماس ها به اپراتورهای مختلف متصل شود. بدین ترتیب این حس به مشتری القا می شود که این کمپانی بسیار حرفه ای است و توانایی آن را دارد تا بهترین و بی نقص ترین خدمات را برای وی ارائه دهد، قابلیت تلفن گویا، سانترال مجازی، فکس اینترنتی و… را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر شما هم می خواهید بدانید خط تلفن اینترنتی چیست؟  چه مزایایی برای کسب و کارتان دارد و آیا تماس با خطوط تلفن اینترنتی رایگان هست یا خیر؟ مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید.

 

خط تلفن ثابت اینترنتی چیست؟

خط تلفن اینترنتی یک شماره تلفن ثابت است، که عمدتا خط تلفن ثابت با پیش شماره ی 9 شروع می شود و بدون نیاز به هیچ گونه سیم کشی مخابراتی بر روی بستر اینترنت امکان برقراری تماس را فراهم می نماید. مهم ترین تفاوت خطوط تلفن اینترنتی با تلفن عادی شهری این است که برای پاسخ به تلفن دیگر نیاز نیست که دقیقا در همان محدوده ی تلفن بود و می توان فارغ از محدوده جغرافیایی در هر نقطه ای تماس دوطرفه برقرار نمود، بدون آن که هزینه ی بیشتر از هزینه ی خط تلفن شهری پرداخت کرد فقط کافی است اتصال تلفن را با موبایل یا کامپیوتر برقرر نمود و این امر تنها به کمک اینترنت پرسرعت محقق می شود سپس از طریق سافت فون می توانید به صحبت با مشتری بپردازید. این امکان برای کسب و کارهایی که با مشتریان خود ارتباط تلفنی زیادی دارند، بسیار کارآمد است.

 

مزایای خط تلفن اینترنتی چیست؟

همانطور که در قسمت قبل گفته شد خط تلفن اینترنتی مزایای متعددی برای کسب و کار ها دارد. در بخش زیر این مزایا شرح داده شده است.

هزینه ی مکالمه با این خطوط بسیار پایین است.

یکی از سوالات متداول در رابطه با خطوط تلفن اینترنتی این است که آیا تماس با خطوط تلفن ثابت اینترنتی رایگان است؟ برای برقرای تماس اینترنتی شما می بایست تعرفه اعلام شده از سمت سازمان تنظیم مقررات را پرداخت کنید.

  • تعرفه هر دقیقه تماس اینترنتی به تلفن ثابت داخل استان 4.5 تومان
  • تعرفه هر دقیقه تماس اینترنتی به تلفن ثابت خارج استان 33 تومان
  • تعرفه هر دقیقه تماس اینترنتی به موبایل 62 تومان

تلفن اینترنتی هیچ گونه محدودیت جغرافیایی ندارد.

دیگر مزیت خط تلفن اینترنتی نسبت به خطوط عادی شهری این است که بر خلاف خطوط آنالوگ شهری که امکان برقراری تماس تنها در  طول مسیر سیم کشی مخابرات بود،  با این خطوط بدون هیچ گونه  محدودیتی در هر مکانی  امکان برقراری تماس وجود دارد و تنها شرط آن دسترسی به اینتر نت می باشد.

 می توان چندین تماس را به صورت همزمان مدیریت کرد.

به جرئت می توان گفت، این ویژگی مهم ترین مزیت خطوط تلفن اینترنتی نسبت به سایر خطوط است. چرا که به سبب این ویژگی دیگر هیچ مشتری پشت خط تلفن منتظر نمی ماند و این مسئله در نهایت  به جلب رضایت و اعتماد مشتری و به دنبال آن کسب درآمد منتهی می شود.

 

کیفیت بالای مکالمات

خطوط تلفن اینترنتی  به خوبی توانسته مشکلاتی نظیر افت کیفیت صدا، قطعی صدا را برطرف سازد و امکان برقراری بهترین مکالمه با کیفیت HD  را برای کاربران مهیا نموده است.

 

در کمترین زمان و بدون زیرساخت های خاصی راه اندازی می شود.

بسیاری از ارگان ها با این که می دانند خط تلفن اینترنتی چیست، باز هم بر این باورند که فعال سازی این خطوط زمان بر است و نیازمند هزینه ها و زیرساخت های متعددی می باشد. در حالی که  فعال سازی خطوط تلفن اینترنتی از آن جایی که از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای بهره می برند،  در کمترین زمان ممکن به طول می انجامد.

 

برای خرید تلفن اینترنتی همین الان با شماره 71333036-021 تماس بگیرید.

 

[vc_wp_text][/vc_wp_text]

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات پربازدید و محبوب